vrijdag 4 mei 2007

Kom werken voor de CM!


Ik werk hier via mijn super firma als consultant op de Landelijke Christelijke Mutualiteit.
Momenteel zit ik op een projectje met de welluidende naam planB.

Naast Bucky, Jehaan, Mr Kwadratoni zit er aan de anderen kant van mijn eilandje nog een beroemd fotomodel! Hij is zomaar eventjes HET gezicht van de nieuwe LCM IT-recruteringscampagne 2007.
Wowkes, groovy. Moet er toevalligerwijze iemand zijn handtekening hebben? Ik regel dat voor een vriendenprijsje.

Laatst werden we via mail vriendelijk verzocht, om al onze vriendjes vriendelijk doch met aandrang, aan te sporen om voor de CM te komen werken. De recruteringscampagne is begonnen en ze spelen het hard. Jongens waar wachten jullie op? Allen hierheen.

Een van mijn collega's kreeg ooit persoonlijk een soortgelijk aanbod.
Mijn collega was nogal rechtuit -'Ik spring nog liever door het raam'.
Ha ha, :) Funny him.

Zelf kreeg ik gisteren ook het voorstel om zelf de overstap te wagen.
Van onzen Bucky ook wel Ronald genoemd. Internen kosten minder, thats why :-D

Hij is tevens de man die de term softskills een nieuwe betekenis gaf. Het gebeurde toen hij deze wijze woorden sprak :
-'Frank gij hebt precies veel softskills.'

Lol.

2 opmerkingen:

Jef zei

leve de softskills ! ;-)

Moosability zei

i know.

btw, ik heb deze post een beetje moeten aanpassen, om op niemands tenen te trappen.