donderdag 24 mei 2007

Café boem boem

De holbewoners hadden vuur, wij kantoorbedienden hebben koffie.

Hoe kan je ochtend op kantoor beter starten, dan met een goei zjat koffie? Die heerlijke bruine smurrie gemengd met een flinke dosis suiker die door je slokdarm klotst, ik krijg het er warm van. Om het met de woorden van de Jehaan te zeggen, maar dan wel stevig uit de context gerukt.
Geen bla bla bla maar boom boom

Is koffie een soort vervangmaaltijd? Ben ik verslaafd aan de heerlijke geur? Doet de caffeine mij zo dansen? Is het de magie van de vele koffiegesprekken? Ik weet het niet maar het werkt.

Koffie heeft een helende werking op den dezen. Het maakt me wakker, doet me trillen, doet me denken, laat me dansen, vind ik kinky. Aan het fokkiechamien heb ik al veel eureka momenten gekend, niet altijd werk gerelateerd.
Coffee does it for me

Koffie is mijn werkdrug. Als het fokkiechamien op het werk stuk is, dan is er een ramp op til. Daarom graag 1 minuutje stilte voor alle gesneuvelde koffiemachientjes over alle werkplekken op de aardbol.

R.E.S.P.E.C.T.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

je lijkt wel een wandelende reclamekoffieboon en dat voor een man dat pas op zijn 25ste zijn eerste sjat kaffè dronk, snel verslaafd wel, wat heeft je een koffie-junkie gemaakt? ik hou het al mijn hele leven vol géén koffie aan te raken ondanks de verlokkingen van melk en suikerzuzatsen

Moosability zei

ik doe het vooral om bij de groep te oren ;-)

Anoniem zei

misschien wil ik vooral bij geen groep horen?