vrijdag 31 augustus 2007

Have a geppy blogday

Happy blogday everybody!

Moosability bestaat nog maar sinds mei, maar is toch al jarig. In het kader van blogday gaan we eens flink uit de bol. Ik stel jullie voor aan vijf van mijn blogvriendjes.
happy blogday
  1. Hersenspinsels & buikverzinsels (Jef Cumps)

    Hersenspinsels en buikverzinselsVia de Jef ben ik aan het bloggen geslagen. Hij is mijn vriend en mijn collega.

    Jef's missie is de mensen iets bijbrengen over het leven. Als NLP en communicatie jou ding zijn moet je zeker eens afstemmen op zijn blogkanaal, zeer geschikt discussievoer.

    En hoewel hij vaak bezig is met spirituele troelala, mag ik nog steeds bij hem thuis binnen. Keep on blogging buddha.


  2. Geboortehuis Diep RoodDiep Rood (Leen Massy)

    Leen massy is een zelfstandige vroedvrouw met haar hart op haar tong. Ze schreef het Bollebuik boek en Buiken in beweging. Op haar blog vind je zeer geschikt leesvoer voor zwangere vrouwen.

    Daarnaast is ze ook nog eens mijn mama, mijn moes. Ik ben heel fier op haar, ze schrijft goed.

    Leuk om te weten: Door den dezen is ze aan het bloggen geslagen en nu doen al heel wat andere Belgische vroedvrouwen haar na.


  3. GeekologieGeekologie (Meerdere auteurs)

    Deze gasten bespreken handige gadgets voor geeks of nerds. Meestal geven ze achteraf hun eigen mening en soms tot meestal lig ik daar vierkant strike mee.

    Geekologie is awesomeness. Ze schrijven soms 6 artikels op een dag.

  4. Sealions secretsSealion's secrets (Celien)

    The problem with the human gene pool is that there is no lifeguard.

    Jawadde dadde, dat is goed gezegd. En ik heb de eer om samen te werken met haren famous boyfriend. Ik wou dat ik de dingen ook zo goed gevonden kon verwoorden. Ze schrijft met de H van Humor.

  5. MaanzandMaanzand (Yuri)

    Tijdens de zoektocht naar de perfecte huwelijksteksten voor onze viering kwam ik Yuri tegen. Maanzand kreunt je kroontje, het is een geschifte blog, allee niet echt een blog, eerder nieuw stand up comedian materiaal.

    Ik vroeg aan Yuri of hij zin had om iets te schrijven voor den trouw. Uiteindelijk kreeg hij het aan de stok te met de spamfilter van mijn werk. Hahaha. Hoe diep kan je vallen? Is dat niet de dichters ergste nachtmerrie?

    Nee yuri, voor mij zijn jouw schrijfsels zijn geen spam. Een gedichtje van hem:

    Liefste,

    Ik ben goed in bed.
    Ik ben een vulkaanminnaar on the verge of eruption.
    Mijn libido scheert je toppen op olympische wijze.
    Mijn zwellichaam gaat zwiepstaarten in het bijzijn van je zwoele zones.

    Ik laat je doelloos draaien op de kogellagers van mijn warmtezoekende trapraket terwijl mijn vingertoppen gretig je blozende bloembladeren plukken.
    Ik stijf en ik stijg als een alpinist met adhd.

    Ik beklim je zoetsappigheid en volmondig kwel ik je kwaamklap.
    Met verve verf ik je baarbodem en met slurpsappen bedek ik je bekkenbedding.
    Ik kreun je kroontje en ik raap je roosje.
    Kom maar, liefje

    Yuri
Ik hoop dat jullie het mij vergeven dat ik nog wat extra leuke blogs meegeef?
-"Wadde, ge vindt het erg?"
-"En toch geef ik ze."
-"allee, omdat het moet."

Darkroasted blend
Dit is een leuke verzamelsite. Heb je heimwee naar die 'grappige' verzamel mails uit de late jaren 90? Nu met kwaliteitsgarantie!

Jimability
Deze blog handelt over usability in real life. Van een mede klasgenootje van den deze. Hou mister Jim zeker in het oog.

Nodesktophero
Blog over vanalles en nogwa. Meestal geestige artikels.

Eskimokaka
Grote naam in de Belgische blogosfeer. Blogt al 10 keer langer dan den dezen. Blogt over alles wat langs zijn scherm passeert en dat is heel wat.

2 opmerkingen:

joshua zei

It's so nice for me to have found this blog of yours, it's so interesting. I sure hope and wish that you take courage enough to pay me a visit in my PALAVROSSAVRVS REX!, and plus get some surprise. My blog is also so cool! Don't think for a minute that my invitation is spam and I'm a spammer. I'm only searching for a public that may like or love what I write.

Feel free off course to comment as you wish and remember: don't take it wrong, don't think that this visitation I make is a matter of more audiences for my own blogg. No. It's a matter of making universal, realy universal, all this question of bloggs, all the essential causes that bring us all together by visiting and loving one another.

You must not feel obliged to come and visit me. An invitation is not an intimation. Also know that if you click on one of my ads I'm promised to earn a couple of cents for that: I would feel happy and rewarded (because I realy need it!!!) if you did click it, but once again you're totaly free to do what ever you want. I, for instance, choose immediatly to click on one of your ads, in case you have them. To do so or not, that's the whole beauty of it all, however, blogocitizens must unite also by clicking-helping eachother when we know cybermegacorporations profit from our own selfishness regarding to that simple click.

About this I must say, by my own experience, that no one realy cares (maybe a few) about this apeal I make, still I believe in my Work and Dreams and thus I'll keep on apealing and searching so strong is my will.

I think it's to UNITE MANKIND that we became bloggers! Don't see language as an obstacle but as a challenge (though you can use the translater BabelFish at the bottom of my page!) and think for a minute if I and the rest of the world are not expecting something like a broad cumplicity. Remenber that pictures talk also. Open your heart and come along!!!!!

Moosability zei

joepie first spam!