vrijdag 17 augustus 2007

Blokken geblazen

Maandag zijn de opnames voor de nieuwe VT4 quiz.

Ik heb al stevig liggen blokken, want goed presteren is de boodschap. Ja ik lees zelfs de zonnestraaltjes :S

Frank: blokker de blokker de blok. Streef streef. Amaai dat wist ik nog niet. Oei da was ik vergeten. Ahaa eindelijk iets da ik nog wist, da snap ik ni, eureka...

Hopelijk heeft Goedele een beetje compassie met den dezen.
Twintig man in het publiek om mij te zien afgaan. I'm gonna be a star!

Enkele nuttige weetjes
  • Wavre is de hoofdstad van Waals Brabant.
  • Een paddestoel heeft sporen.
  • De Oude tijd liep van 800 voor tot 500 na het jaar zero.
  • Ze hebben daar een nieuw teken voor.
  • Den Toetanchamon stierf 3300 jaar geleden
  • J'aime j'aime la vie.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En wanneer is Karel de Grote geboren? Hoeveel silly kruisvaardtochten ondernamen de pausen? Ken je de tafel van zeven van achter naar voren? Is melk goed voor elk? Hoeveel klinkers bezit het alfabet? Ken je de rivieren en stromen van den Belgique?
Hold on, son
tot morgen, je moes

Moosability zei

@moes : zeg zoekt da ne keer zelf op ;) Ik ben niet google ze.