vrijdag 24 augustus 2007

Attentie attentie

Morgen gaan ze de VT4 quiz opnieuw opnemen. Dat betekent dat deze sympathieke kandidaat een tweede kans krijgt om de eurootjes binnen te rijven, joepie.

Ben ik nu al slimmer dan een kind van 10? Waarschijnlijk nog steeds niet, maar proberen kan geen kwaad. Ik hoop dat ze een paar vragen per ongeluk gaan hergebruiken.
  • Gaat Frank deze keer met de euro's aan de haal?
  • Gaat Frankske weer af als een gieter?
  • Waar zal Franky ditmaal een lavendelstruik in herkennen?
  • Heeft onze kandidaat accute last van wortelbeenpijn?
  • Heeft onze held de klassieker stambreuken voor dummies al gelezen?
Je ziet het, redenen genoeg om te komen supporteren voor jullie favoriete blogmaster. Daarbij zou het wel eens kunnen dat ik daar als aap, konijn of Borat ten tonele verschijn. Want op dat moment is mijne vrijgezelle volop aan de gang. Al mijn maten in het publiek. Ambi en sfeer verzekerd.

En er is meer. Mister Steven zwet, één van mijn maten, doet ook mee als kandidaat. Naast een fervent postzegelverzamelaar is hij ook een groot kind van 10. Dat wordt lachen geblazen. Deze aflevering gaat alvast de geschiedenis in, het kan niet meer stuk.

Dus allen daarheen, we spreken af om 11u in Lint. Geef me snel een seintje als je wilt komen. Ik schrijf jullie dan in als publiek.

Gerelateerde artikels

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zelfde vragen als vorige keer? Misschien dat ge dan toch nog een klein klein kanske maakt :-P

Doet dat goed, maat!

Anoniem zei

antwoord op je twee eerste vragen:
* Jaaaaaah!
* Natuurlijk nie!
Proficiat ventje!
Smart ánd good looking :-)

Moosability zei

@jim : dedju de vragen waren anders, maar ze waren wel meer mijn ding. Zeker kijken op donderdag!

@ tinte : a love joe onnieponnie