dinsdag 10 juli 2007

Ijsland

Onze pas getrouwde vriendjes Pieter en Kirsten zijn op huwelijksreis naar Ijsland. Spijtig voor mij, want ik was dit jaar mijn vaste compagnons kwijt voor de wei van Rock Werchter.

Het lijkt erop dat ze zich kostelijk amuseren in hun knusse tentje. De foto's zien er echt wel prachtig uit. Ik mag hopen dat er nog wat palen recht staan van hun splinternieuwe tentje. Want ik ken de Pieter, hij zal het huwelijk goed consumeren ;0)

Toch heb ik nog een eitje te pellen met de Pieter. Hij waagde het om enkel zijn bruidje Kirsten mee te vragen op huwelijksreis. Mij zo vergeten, dat noemt zich dan een vriend.

Op de koop toe plaatste hij op zijnen blog een artikel speciaal voor de frank. Hij spotte in Reykjavik nen inheemse Ijslander op een vrijgezelle party. Rare jongens die Ijslanders. Ik heb je nog wel Pieter, al is dat het laatste wat ik doe!

1 opmerking:

Anoniem zei

goed idee,zeg,naar Ijsland op huwelijsreis, ik wens dat kersvers koppeltje veel liefs toe en zeg hen dat ik het materiaal voor jouw vrijgezellenavond al in huis heb (nee, ik ben niet incontinent)!
moes