donderdag 19 juli 2007

Squashability

Ik doe graag aan sport. Daarom ga ik af en toe is lopen of fietsen. Maar bovenal ben ik ne squasher. Op het squashterrein voel ik me heer en meester. Straks ga ik de Sakke zo hard afmatten, ik laat hem alle hoeken van het squashterrein zien.
Squash is een gewel(da)dige sport waar ik me volledig in kan vinden. Uithouding, kracht, explosiviteit en spelinzicht. Meer heb je niet nodig. Het is de kunst om den andere steeds voor schut te zetten en als eerste negen puntekes te pakken. Dan is de set binnen en kan den andere opnieuw proberen om u dat setje aan te smeren. Speel niet te voorspelbaar, anders kunt ge fluiten naar uw overwinning. Het gaat er hard aan toe maar uiteindelijk zijn we allemaal squash buddies.

Normaal gezien komt er ontzettend veel techniek bij kijken, maar dat lapt den dezen aan zijn laars. Een dropshot of een lobke kan nog net. Maar the cave shot is mijn favorieteke!

Benodigdheden :

  1. Gedachten op nul

  2. Racket in de lucht

  3. Vlam, waffel, klets, boem (liefst tegen het balleke)

  4. Het balleke raast met een snelheid van 167 km per uur richting de muur.

  5. Oweekes als mijn tegenstander er per ongeluk tussen mijn racket en de muur staat

  6. I score, bingo wingo!

1 opmerking:

Anoniem zei

leuke clip, 'k meende bijna dat het een autobiografische was!
maar wat ik nog kwijt wou van je lijstje: vooral in punt 3 kan ik me vinden
en jou nog meer ;-)
je moes