donderdag 6 maart 2008

Ozark by SAS

Gisteren zijn we via de mannen van SAS, gratis naar een optreden van Ozark Henry geweest. Twee jaar geleden ben ik op die manier al samen met Jef naar Hooverphonic geweest. Toen zaten we op de eerste rij van den Bozaar.

Weet dat ik het feitelijk niet heb voor Piet Goddaert. Ik zou never de never betalen, om naar die strandjanet te gaan kijken. Maar als het voor de gratuit is, met graagte.

De avodn is heel goed meegevallen. We zaten helemaal bovenaan in de zaal en het zicht was er adembenemend. Tinte zag er prachtig uit, maar ook de zaal mocht er zijn. De belichting zag er redelijk duur en fancy uit en er hing een gezellig sfeertje. Ook de cocktailparty achteraf was een aanrader. Smullen geblazen!

Ah ja, voor ik het vergeet. De muziek van meneer Goddaert viel best mee. :-)

De eindstand kan ik wel verklappen. 5 wraps, 3 glazen champagne en 3 sandwichen voor mij, 1 goed optreden voor de Piet.

Den ozark

1 opmerking:

Anoniem zei

Blij dat optreden en hapjes gesmaakt hebben!