maandag 17 maart 2008

Jouw eigen cover

Onze huwelijksuitnodigingen zijn niet voor niets de deur uitgegaan, integendeel. We hebben er een geweldige trouwdag van gemaakt. Elke keer dat we naar de huwelijks-DVD kijken, of naar foto's van de huwelijksreis, genieten we opnieuw van die geweldige dag.

Tinte en ik zijn sinds 7 maart 2008 officiëel een half jaar met elkander getrouwd. Ik zie mijn vrouwtje nog steeds super graag. Niet moeilijk, want ik heb dan ook een geweldig vrouwtje, heel de wereld mag dat weten.

Daarom wil ik ze eens flink in de watten leggen. Wat dacht je van een prachtige foto prijkend op de cover van bride magazine? Score.




Zet je eigen smikkel op de cover van een magazine

4 opmerkingen:

Anoniem zei

die cover is leuk, vooral die bijna-val snapshot van de bruidegom, maar die reuzegrote letter R in de face van de bruid vind ik minder geslaagd...

wat is dat tegenwoordig met die spam bij blogreacties! grrr

Moosability zei

Thx, dat zijn wij natuurlijk. De R in mijn vrouwtje haar gezicht is te wijten aan de immense tijdsdruk waarmee ik te kampen had tijdens het posten van dit artikeltjen. Wie weet doe ik het nog eens opnieuw.

Anoniem zei

ja, 't is meer een foto voor de cover van Wedding Bloopers :-)

buddha zei

Leuke cover!