maandag 3 maart 2008

Dietwin de jodelaar

In het kader van 'Mensen die een blog zouden moeten hebben' stel ik jullie voor aan Dietwin de jodelaar.

Dietwin is een simpele Vlaamse boerenziel, die aan de revival van het jodelen werkt. Een geweldig initiatief, al is het alleen maar om mij goed gezind te krijgen.

Spijtig genoeg kamt hij met enkele problemen om het echt te maken. Want hij heeft het charisma van een verwaarloosde potplant, de modebewustheid van een verdwaalde bizon en de stem van Eddy Wally op Prozac. De Vlaamse top 10 is nog ver te zoeken. Die jongen heeft het niet volgens mij, maar soit. Waar een wil is, is een weg.

Onder het mom van klinkt het niet dan jodelt het, bestookt hij de media te pas en te onpas met de mega cult hit
jodelade jodelda jodelda jodelda hiep hiep hiep ....

Jodelen zit hem in het bloed, maar dansen moet hij aan de de wupse madchen in die lederhosen overlaten. Ik heb bevroren legkiekens al hipper zien bewegen dan den Dietwin. Gelukkig krijgt onze geliefde semi BV de laatste tijd genoeg media aandacht om het toch tot de nieuwe Gringo te schoppen. Dietwin makker, ik hoop het van ganser harte.

Als hij zelfs de opnames van We like to party haalt, weet je het wel.

Desondanks zijn kleine gebreken, stel ik voor dat we hem allemaal uitnodigen op onze feestjes, zodat hij nog veel kan oefenen. Hiep hiep hiep!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

En vandaag zelfs in Humo's Pop Poll!!!

Anoniem zei

Dietwin wordt meteen opgenomen in ons lijstje met jongensnamen!

on topic: de eerste link naar www.capiau-projects.com zegt al genoeg over deze snuiter, zonder er op te hoeven klikken

Moosability zei

Ik zou 'de jodelaar' zeker niet schrappen als tweede naam! :D

Anoniem zei

Dietwin for president!

Moosability zei

Na Obama en Clinton hebben we nu Dietwin, haleloejah!

Anoniem zei

Eerst dacht ik een foto van Pater Damiaan te zien. Tot ik de pinten en boodschap après-ski zag...
Ik wil niemand afbreken, maar zijn er echt geen betere dingen om te hypen? Of ben ik nu een cultuurbarbaar?