zondag 30 maart 2008

Het is om zeep

Je kan het zo gek niet bedenken of je leest het wel ergens in de kranten.

Ik las zonet het verhaal van Thomas Beatie, ook wel de eerste zwangere man van de wereld genoemd.

Freaky shit dude.


De standaard schreef:
Thomas Beatie deed zijn uitzonderlijke verhaal aan het homomagazine The Advocate. Beatie is een transgenderist. Hij was oorspronkelijk een vrouw, maar liet zich omvormen tot man. Blalabla bloe bla bla ...
Heleba. Je eerst laten omvormen tot man en daarna zwanger worden. Is dat niet vals spelen? Dat telt toch niet. Zo kunnen we het ook ze makker.

Ik vraag me af of dit wel goed nieuws is. Beschouwen ze dit als een stap vooruit voor de wetenschap? Wie weet maakt het mijn mama wel blij. Ze is zelfstandige vroedvrouw en heeft vanaf nu een grotere afzetmarkt.

Ik heb goesting om De wereld is om zeep van Urbanus op te zetten.

5 opmerkingen:

Tony zei

WTF!!??

Anoniem zei

Ons rollenpatroon helemaal op zijn kop: als de man 's nachts wil blijven liggen, dan moet de vrouw opstaan om de van de man afgekolfde melk op te warmen. :-)

Emancipatie van de man?

Anoniem zei

- en wie heeft je 'gebaard'?
- mijn papa!

thx voor de foto frank, staat nu ook bij mijn blog

Moosability zei

@tony indertiet
@jim + @moes lastig voor de kleine snotter. Lekker aan de borst lurken van de mama, zit er dus niet meer in.

Eerder : "Pa er zit weer haar in de melk."

Anoniem zei

Vetzakskes! Dit iets iets voor de 3vetzakskes van het Peulengaleis.