dinsdag 16 oktober 2007

Vectra pimpstyle

De jaarlijkse oppimpbeurt van mijne Vectra was een succces. Mijn racebolide is weer voor de volle honderd procent klaar voor actie! Per ongeluk reed ik in de morgend de garage nog voorbij, maar niet getreurd. De garage werd gevonden en het pimpen kon beginnen.

De garagist vond dit briefje in mijn wagen:
  • Jaarlijks onderhoud
  • 43 000 km
  • Knop versnellingspook komt los
  • Airco rechts vooraan begint te tikken na een kwartier
    (zou het kunnen dat er een kabouterke in zit dat eruit wil?)
  • Asbak achteraan is kapoet
Resultaten
  • Een gerestaureerde inklikbare assenbak achteraan.
    Driewerf hoera! Nu kan er terug gerookt worden in de auto. Alleen jammer dat ik dat helemaal niet toelaat, op straffe van uitsluiting.

  • Geen kloppend kabouterke meer in mijnen airco om te melden dat ie buiten wil.
    Dit euvel bleek een kapot motorke te zijn. Saai hé?

  • Een veilige versnellingspook knop.
    Af en toe had de knop van de versnellingspook de vervelende gewoonte om los te schieten, recht naar mijn oog. Redelijk verschietachtig en wreed lastig om plots met zo een dun staafje in uw handen te blijven zitten.

    Alles is nu goed vastgelijmd, maar de pook ligt nu wat minder comfy in de hand. Cruisen met de Vectra met de hand op de pook zal nooit meer hetzelfde zijn...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En nietske verlaagd? Geen vlammen op de schone lak laten tatoeëren? Pfff, maar een klein pimpke, zunne.

Moosability zei

binnenin had mijn broer ne sticker geplakt ;)

Maar diene heeft het daar niet erg lang uitgehouden. Hij is er afgetrokken door het vrouwtje ;)

Anoniem zei

Correctie: die is er zeer professioneel afgetrokken door je vrouwtje :-)
We zullen dan wel eens nen "echte" sticker kopen voor uw racemachien! Vroem vroem!