donderdag 18 oktober 2007

Constructie werken

Moosability is de laatsten tijd onderhevig aan enkele werkzaamheden. Anders dan op de openbare weg leidt dit niet tot rampzalige files. Er komt per dag ne man of 40 een kijkje nemen.

Voor de mensen die niet zo mee zijn met al die web2.0 termen heb ik hier een artikel dat uitlegt waarom en hoe men zich abonneert op nen blog.

Wat heb ik onlangs zoal zitten sjipoteren?

Recentste commentaren
In de balk rechts staan de recentste commentaren opgelijst. Handig voor mij en voor jullie. Ik denk dat ik het scriptje nog ga aanpassen, zodat de tekst er in het AN opstaat en zonder reclame.

Recente bezoekers
Je kon al lang zien welke myblogloggers er langs mijn blogje passeerden. Maar nu heb ik er de interface van aangepast.
Een overzichtelijk vierkantje neemt minder plaats in en ziet er beter uit. Bij blogs met ietsjes meer bezoekers (Pietel enz) ziet dat er nog beter uit.

www.slide.com
Onlangs vond ik een nieuwe manier om foto's weer te geven op mijnen blog. Via http://www.slide.com, kan ik er een heuse slideshow van maken mét straffe effecten. Interactie met Facebook en Flickr is mogelijk.

Logo
Sinds één maandje prijkt er een vernieuwd funky logo bovenaan moosability. Ik vind het logo wreed schoon, maar dat heeft alles te maken met dat mijn mooi vrouwtje er op staat. Suggesties zijn steeds welkom.

Geen opmerkingen: