maandag 25 juni 2007

Stofzuiger

Dit weekend hebben Tinte en ik de koningin der Belgische badsteden onveilig gemaakt. Oostende zal nooit meer hetzelfde zijn. In den beginne liep alles gesmeerd, maar man, ik heb liggen worstelen met de twee stofzuigers die ons appartementje rijk is. Of moet ik was zeggen? Tot mijn grote spijt ben ik er in geslaagd om twee van die rakkers kapot te krijgen en dit op slechts tien minuten tijd! Den ene stofzuiger zal het voortaan moet stellen met een eraf gesleurde zuigbuis, oopskes. Bij den anderen heb ik staan prullen en smoelen met de aan-uit knop. Vanaf nu zal hem nooit meer stoppen met zuigen, zuigen, zuigen, zuigen. Tot ge de pries uit trekt natuurlijk. Jawadde dadda, een dikke nul voor gebruiksvriendelijkheid of ben ik het? Replace user zeggen ze dan.

Ge hebt loemp, ge hebt loemper en ge hebt Frank zei ne collega ooit. Dat was toen ze het gat van de deur 30 cm naar links hadden verplaatst ;)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anoniem zei

wat is dat met diene rodrigo, een nieuwe fan?
Ja, Frank ik sta daar ni stom van dat jij in 10 min 2 stofzuigers om zeep helpt
maar weet dat wie niets doet ook niets verkeerd doet - toch niet kapot kan maken, leg dat zo maar uit : )
moes

Anoniem zei

maar ventje,
ik ben al lang blij dat jij stofzuigt :-)
en het lag duidelijk aan de stofzuigers!