woensdag 13 juni 2007

Examen perikelen

Mijne super cursus Usability design is eindelijk achter de rug. Joepelie die, doepelie deei. Nu kan ik terug genoeg aandacht besteden aan mijn lieve schatteke. Dat verdient ze, ze heeft me werkelijk kei hard gesteund.
De voorbereiding van het examen en het maken van mijn eindwerk heeft me heel veel energie en nachtrust gekost. Maar sinds deze morgend bevind ik me in een soort ZEN toestand, zalig pee.

Over een week of drie zal ik weten hoe de vork in de steel zit. Ben ik geslaagd voor de opleiding usability design 2006 2007 of niet? tadadadaaaaaa....

Ik gok van wel. Anders haal ik ne goeie maat van mij, de Joeri er is bij. Joeri is een man van daden, hij kan nogal overtuigend overkomen. Joeri, you know the drill, okee?

De groeten aan alle leuke usability-mede-studentjes die ik nu pas bij naam ken. EEn café doet toch wonderen.
De balle aan Alex, Tom, professioneel blogmaster Jim, mister Moons, Kate, Koen en Stephanie.Ik mag Elisabeth en Karen als het ware niet vergeten. Het was een fijn jaar, we hebben er pokke veel van opgestoken.

Gisteren had ik in het begin van het examen nog effe last van writers blok, maar plots schoot ik in gang en ik was niet meer te houden. :-S

Ik schreef over het veldonderzoek bij de ontwikkeling van een gloednieuwe type granaatwerper. Volgens mij een typisch geval van observing while you are not present.

En nu komt het, wegens tijdsgebrek vergat ik een rem te zetten op mijn fantasie. Catastrofe! Ik had het over het onderzoek dat gaande was over de super handige holografische cinema om mee te nemen op de trein. Wat de Krep? Ik vrees dat ik niet de volle punten ga verdienen met dit antwoord. Wie weet?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Stuur den Joeri maar door, hij mag voor mij ook een woordeke placeren mocht dat nodig zijn.

Jan zei

Heeft er al iemand zijn punten gekregen? :-)

Moosability zei

not me.