dinsdag 19 juni 2007

Ayurvedische massage


Heel mijn leven was ik een leek in de wondere wereld van de ayurvedische massage-technieken. Het is niet omdat je een woord niet kan uitspreken dat je het links moet laten liggen. Daar moet je pragmatisch in zijn ;)
Sinds gisteren is daar verandering in gekomen, ik kreeg via het werk namelijk een gratis ayurvedische 'beurt'.

Mijne stevig bebaarde masseur heette Abdu! Ik moet iets opbiechten. Diene viezerik kon niet van mijn lijf blijven! Hij kneep veel te hard in mijne nek en vergat mijne rug te masseren. Mijn gat is te doeme beter gemasseerd dan mijne rug! Ik voelde me achteraf helemaal gebruikt.
Ook de muziek suckte big time. Ik leek terecht gekomen tussen het gejingeljangel van die slechte Bollywood films. Op de koop toe had ik op het einde van de sessie ne stijve nek van heel den tijd met mijn kop scheef te liggen. Voor den dezen nog een ayurvedische massages? No way jozeej.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nochtans een goeie ayurvedische massage kan deugd doen. Heb er ooit eens een gehad waarbij ze een tonneke olie over mij gegoten hebben, over gans mijn lijf, inclusief mijn hoofd. Daarna kon ik een (op 180° voorverwarmde) oven ingeschoven worden. 't Was gene behaarde masseur die mij onder handen nam, wel een appetijtelijk kippeke.

Nu ja, 't werd mij dan ook niet door het werk aangeboden! Wat verwacht ge van iets dat ge gratis krijgt, Mister Moose!

Anoniem zei

kies de volgende keer een vrouwelijke masseuse en je bent meteen verslaafd
x
moes

Anoniem zei

hahaha!!

da's wel balen

Anoniem zei

Hahahaha ik zit te schateren nu! :-D
Maar, kben ook wel beetje geschrokken...
Over 2 weken krijg in nl. in Thermae 2000 ook een Ayurveda massage, zelf uitgezocht notabene!
Hoop maar dat mijn ervaring een andere is dan die van jou met Abdullieviespeukje!

P.s. Btw, het weblog is van mn partner (Harry), die al veel te lang jammer genoeg niets meer geblogd heeft.. maja.. ;-)