dinsdag 6 november 2007

Gratis macroclean antislip poetsdoekje

Hoera, ik heb een Bon voor Wilsele in mijn bus gevonden!


De werken aan de Aarschotse steenweg hebben de winkeliers van Wilsele duidelijk geen deugd gedaan. Ze waren dringend aan een inhaalmanoeuvre toe. Wat zeg ik? Wanhopig waren ze. Gelukkig voor hen kwam Wilsele dorp op het geniale idee om een folder te ontwerpen. En wat voor één? De zogenaamde Bon voor Wilsele.

Wie wil nu geen gratis macroclean antislip poetsdoekje?
Ge zou bijna zot moeten zijn om deze kans te missen. Met verbazing las ik deze übercoole folder boordevol unieke aanbiedingen.


Dus als ik in het vervlog in Wilsele ga winkelen, maak ik kans op aanbiedingen waar ge op uw gat van zou vallen. Een greep uit het ruime aanbod :
  • Gratis macroclean antislip poetsdoekje (Optiek De Vos)
  • Gratis flesje Siam Olie 60 ml twv 10,00 euro (Kado-online)
  • € 50 gratis (Gervi 21 een professioneel zonnecenter, hier ga ik zeker langs)
  • 20 % op uitlaatonderdelen (Garage Persoons)
  • Gratis T-shirt lange mouw (Blue Pacific kleding)
  • 1 jaar gratis fitnessen (Allfit fitness, na aankoop 1 jaarabonnement 2de is gratis)
  • Gratis borrelhapjes (De Passage fitness, da's maar flauwkes tegen het vorige)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ok voor de Siam olie, wat dat ook mag zijn

Anoniem zei

En nu begrijpt iedereen waarom Tine wanhopig stickers met "Geen reclame aub" op de brievenbus blijft plakken én waarom Frank uitgaansverbod heeft wanneer het oud papier wordt buitengezet.