donderdag 29 november 2007

Gemengd nieuws

Gisteren had ik niets te vertellen. Vandaag weet ik niet waar eerst. Vandaar nen à la improviste blogpost.

  1. Godsvrucht all over the place

    Haal uw kerst van stal. Hier liggen god-weet-waarom flyers voor kerststallen op mijn werk. Is dat niet verboden zo vroeg op het jaar, nog voor de goedheilige Sint is langsgeweest?
    De unieke kerststal van Waasmont

    Dit kunstig kersttafereel is enig! De prachtig aangeklede beelden uit lindehout werden kunstzinnig gesneden door Hans Klucker uit Oberammergau (Duitsland). Elk beeld straat aanbidding en vrede uit.
  2. gmail op zen Bill Gates

    Hoe zou gmail eruit hebben gezien indien het door de mannen van Microsoft was ontworpen? Op Blogoscoped lees je stap voor stap hoe men te werk zou zijn gegaan.

  3. Ze bouwen een mega moose

    Den tony vertelde mij dat ze in Scandinavië een mega moose gaan oprichten. Zó groot dat er zelf een restaurant in zou passen. Owkidowki pianisimokeeei. Langs welk holletje zou jij naar binnen willen stappen? Let the moose loose.

  4. Scrummen

    De vakbond is te weten gekomen dat ons team standupt. Een standup meeting is een handige tool van SCRUM. Je kan deze methodologie gebruiken om een project op een systematische manier aan te pakken.

    Bij SCRUM leggen ze de bedoeling van de standup meetings uit, aan de hand van een verhaaltje over de varkens en de kiekens.
    Nu zijn de mannen van de vakbond gaan klagen bij de domeincoördinator dat het personeel hier als varkens en kieken bestempeld wordt!

    Het zijn toch kiekens ...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey,
ik vond via wat gegoogle deze boodschap over de kerststal van Waasmont.
Als medewerkster van dit, mjah toch wel, evenement kan ik zeggen dat wij als vrijwilligers onmogelijk kunnen wachten tot sniklaas het land heeft verlaten om dan op onze os & ezel te springen en folders & affiches te verspreiden. Dat is tijd te weinig voor zo'n evenement georganiseerd door vrijwilligers. Grote ketens & warenhuizen daarentegen... Maar da's mijn idee, vond het effe 'n woordeke uitleg waard...
By the way, in twee andere dorpkes nabij worden ook kerstallen gebouwd in de kerkjes. Is heel fijn om in die omgeving evt een kerststallentocht te doen.
Meer info: http://users.telenet.be/kerststallen
Groetjes,
Ellen