dinsdag 13 november 2007

70 cm opening

Mister Zwet en Denise hebben vandaag een kleine spruit op de wereld gezet. Say hello to little Arne!

Denise presteerde voortreffelijk:
  • Lekker slapen tot 8 uur
  • merken dat het water gebroken is
  • nog effe lekker douchen
  • op het gemakske naar het hospitaal rijden
  • 70cm opening zonder moeite te doen (ik heb het over de deur)
  • gezellig bevallen in de namiddag.
En ik moet eerlijk zijn, het resultaat mag er zijn. Kleine Arne ziet er soeper cute uit. Well done vriendjes.

Spijtig genoeg gaven ze de kleine een verkeerde naam.

Ik dacht dat Steven en ik hadden afgesproken dat ze de jongen Frank gingen noemen, naar zijn grote voorbeeld, zijn mentor (ik dus). Als dank was ik van plan een volledige bak Duvel mét statiegeld aan de kersverse ouders te schenken.

Pieter-Frank behoorde ook tot de mogelijkheden, voor een halve bak Duvel weliswaar. Ik hoop dat de Steven zijn fout snel zal inzien en op het gemeentehuis alsnog de juiste naam zal vernoemen.

Geboortefiche
IdentificatieArne
productiedatumFebruari(niet exact vrijgegeven)
opleveringsdatum 13 nov 2007
brutogewicht 4000g (met broek vol)
netto 3430g (in den bluute)
lengte 51 cm
papaSteven (zorgde voor goede zwemmers)
mamaDenise (speelde haar rol voortreffelijk)


Waar blijven die toastjes met placenta paté? Ik begin al serieus honger te krijgen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

70 cm: over welke deur heb je het?

Anoniem zei

Ik maakte me geen verdere bedenkingen bij "70 cm opening" tot er gespecifieerd werd dat het om een deur ging. Dat beloofd dus als het terug mijnen toer is...

Moosability zei

éjanus : op hoeveel cm opening hoop jij te komen? En hoeveel bij je vrouwtje?

;-)