woensdag 16 april 2008

Kijk eens naar mijn vogeltje

Ongeveer een jaar geleden kende de Vlaamse foto industrie een hoogdag. Op dat moment kochten Tinte en ik onze eerste digitale camera, een Sony Cybershot 2.

Spijtig genoeg kwam dit fijne toestel de laatste tijd veel te weinig uit de kast. Echt wel jammer, want met dit toestel zijn er veel mooie plaatjes gemaakt. Gelukkig herpakte ik me net op tijd. Ik raapte al mijn moed bijeen en schreeuwde het van de daken:

-"Kodaksken, het gaat hier gaan gedaan zijn. "
-"Dat is al veel te lang geleden dat gij nog eens deftig kon flitsten."
-"Vooruit met die geit!"

Het leven is veel schoner als ge naar de kleine details kijkt. Daarom trekt Moosability door het land met zijn strakke paparazzi pakkie aan. Jammie.

PS: Sorry voor de overdosis aan supersexy links naar mezelf.

Geen opmerkingen: