donderdag 28 februari 2008

Moosabuilder

Ik heb me onlangs een volledig nieuwe en uiterst efficiënte levensstijl aangemeten. Ik baseerde me op invloeden uit karate kid 8, mijn eigen blog en de marathon. Ze noemen me nu al de moosabuilder. Een doorsnee moosabuilder dag is niet van de poes.

Ik sta op, pomp 266 keer, fiets tegen 47 km/u naar de trein en ga dan rustig werken. Het is wat je rustig noemt. Om er als kantoor bediende een beetje goed uit te zien, drink ik uitsluitend CM koffie en CM soep. Beide te herkennen aan de standaard groene kleur.
Ik mag de drie glazen water, die ik drink tijdens mijn zwaar verdiende middagpauze, natuurlijk niet vergeten. Ook neem ik steeds de trap, zo'n 33 keer per dag. Kijk maar eens naar die kuiten.

In de avond ga ik squashen. Drie uur squash à volonté, zonder één minuutje rust. Want rusten is voor mietjes.

Ik weet het, ik ben goed bezig. Al dat sporten doet wonderen met mijn lichaam. Ik heb toch al een kleine 45 kg aan spieren bijgekweekt. Al kan dat vieruurtje met die twee wespen en drie broden er ook iets mee te maken hebben.

Misschien moet ik maar eens meedoen aan de Joeri look-a-like wedstrijd.

Alhier is het prachtige resultaat:

4 opmerkingen:

Anoniem zei

en.....droeg je eronder ook iets?

Moosability zei

Een kom cm soep en een lang frans brood

Anoniem zei

Allez zeg. Jij doet het omgekeerd van sleevefaces...

Anoniem zei

Hier is er dan eentje, gevonden na heel lang zoeken.
Een man met spieren, met lef, met uitstraling, ...

Je had misschien beter meegedaan aan die look-a-like-wedstrijd van een bepaalde Q-music presentator (amai, 45 kg extra, dat kan tellen) ;).