dinsdag 11 december 2007

Dat bloed er niet toe

Daarnet ben ik op slinkse wijze in het bezit gekomen van een volle bus Bodysol. Driewerf hoera! Mijn intentie was om bloed te geven, maar ik werd vriendelijk verzocht om mijn bloed in mijn eigen vaatstelsel te houden. Ze bedankten mij voor bewezen diensten en stuurden mij onverrichter zaken terug naar mijne buro. Maar met mijn pasverworven bus Bodysol.

Wie had nu gedacht dat medicijnslikkende mensen gediscrimineerd zouden worden bij het Rode Kruis? Ikke niet.

Hun flauwe excuus : de zieke krijgt al genoeg antibiotica te slikken in het hospitaal. Mijn aderen doordrengt met antibiotica van de beste soort, kunnen ze missen als de pest, spijtig.

Toch bedankt voor de Bodysol makkers!

PS : het bloed van mijn collega weigerde ook pertinent dienst. Als vergeldingsactie op mijn weigering van donorschap, zorgde het ervoor dat alles al gestold was, nog vooraleer het in het bloedzakje tercht kon komen. Repect.

1 opmerking:

Tony zei

eindelijk! zeep!
nu nog warm water...