dinsdag 20 maart 2012

Running Cover Boy

Via Carolien ben ik te weten gekomen dat ze de moose gebruiken als promomiddel om de marathon en andere loopwedstrijden te promoten in België en het buitenland. Ik wilde het eerst zelf niet geloven, tot ik een ingescande foto op mijn FB profiel voorgeschoteld kreeg.


Ze gebruikten blijkbaar een foto van tijdens de marathon van Brussel 2011. We waren nog geen 300m gestart en ik zag al een fotograaf staan. Vlug een gekke bek trekken, moet ik gedacht hebben. Aan het eindpunt was het alvast anders. En ja hoor, één van mijn meest memorabele idiote pozes ooit, is nu vereeuwigd op de RUN BRUSSELS brochure ter promotie van de Brusselse marathon in het buitenland. Met zo van die flashy schakeringslijntjes in. Je ziet het, een beetje fotoshop kan je wonderen doen. Ik sta ook in de best of van Sportograf.

Ik maakte een beetje van mijnen tak bij de organisatie en nu heb ik thuis wat boekskes liggen en ik mag naar het schijnt gratis de marathon van Brussel 2012 meelopen. Score!

3 opmerkingen:

Leen Massy zei

wat een geluk dat jullie opvoeding er uitsluitend in bestond gekke bekken te trekken, stel je voor dat ik wat ernst had gevraagd dan stond je nu niet op de cover ;-)
loop ze!
x

Anoniem zei

Hilarisch. Het zal je maar overkomen. Toch zet dit opnieuw aan het denken hoe gemakkelijk het is "gebruikt" te worden in campagnes waar je misschien liever niet in gezien wordt.
In elk geval veel succes in 2012.

Saïdja zei

En? Hoe zit het met de blessure? ZAl het lukken volgende week?