dinsdag 23 september 2008

Ekiden terugblik

Heerlijk, de resultaten van de Ekiden marathon staan online. Heel leerrijk allemaal. We behaalden met ons Faros team de 124ste plaats, dat is 15de beste van alle gemengde teams. De rest moest zich tevreden stellen met onze achterkanten (die ook gezien mag worden). Zelf de scheven schoen, het team van mijn broer en neef, respectievelijk runner 2 en 4, moesten het onderspit tegen ons delven.

Onze sexy bipsenThe marathon brothers, Frank Gielen en Sander GielenFaros team haalt 124ste plaats
Dankzij de zalige groepsfoto's (Flickr) van Sven en Firstfotofactory staat de Acerta Brussels Ekiden marathon voor eeuwig en altijd in onze geheugen gegrift. Zeg nu zelf, zagen die grijze bezwete T-shirts er niet heerlijk uit?

Volgend jaar leggen we de lat nog hoger, want dit smaakt duidelijk naar meer. Ik ben diep gegaan, maar lang niet diep genoeg. Volgend jaar misschien de 20km van Brussel?

6 opmerkingen:

Tony zei

Zo te zien heeft Jehaan zijn six-pack weer voorgebonden!
:D

Anoniem zei

zijn da foto's van de paralympics?

Moosability zei

Hahahaha, natuurlijk dadde

gilain zei

zeer mooie prestatie gebroeder, en proficiat met het verslaan van Sander:D. Maar what the hell is dat ding rond u nek in die laatste 4 fotos?

Moosability zei

Ahaa toch enen dat het opmerkt. Dat spul is de Ekiden versie van een estafette stokske. 5km of 10 km met een stokske rondhossen is er net iets over, dat begint door te wegen. Een lange band die ge normaal schuin rond uw lichaam moet dragen is dan de oplossing.

Maar die band stoorde mij zo hard tijdens het lopen dat ik het rond mijn nek heb gedraaid. Het ziet er indertiet een beetje gay uit ;)

Anoniem zei

jaja Yolan, Frank zijn team heeft mij verslaan,... mij nog niet eh ;)


toch proficiat eh frank, ik had ni gedacht da ge zo snel ging zijn...

frank waar vinde die foto's? kem geprobeerd op dien site ma da lukt ni

joe