woensdag 23 juli 2008

Miskoop

Ik heb me deze koopjes periode weer eens serieus laten gaan. Beeld het je eens in. Plots zie je daar dat een ongelofelijk goedkope artikel voor je neus liggen. Uw bakkes valt terstond open van verbazing.

-"Wa-blieft-er-u? "
-"Een onderbroek voor min 80%?"
-"Kopen die handel! "
-"Dit is werkelijk te mooi om waar te zijn!"

Eenmaal thuis gekomen doe je het slipje aan en je voelt het aankomen.
Aargh, dit is een design onderbroek. Die print vooraan is helemaal je ding niet, eerder spuug lelijk of erger. Miljaar, dit slipje lost jouw hooggespannen verwachtingspatroon helemaal niet in. Spek spek spek, weer een miskoop aan je been.

Kan er nog iemand volgen?

design onderbroek
Daar stond ik dan, met een iets te klein vagina slipje voor de spiegel. Maar wegsmijten, daar doen we niet aan mee. Ik ben een groene jongen.

Op welke gelegenheden zou ik dit design onderbroekje toch kunnen dragen?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

'k geloof er geen knijt van, je hebt dat daar schonekes zelf op getekend, ja!

gilain zei

op een verkleedfeestje waar alle mannen zich in vrouwen moeten verkleden en omgekeerd natuurlijk! uitermate goede verkleedskledij