maandag 6 juli 2009

Zwembad blauw

Na veel gefoeter met onze zwembadpomp was het eindelijk zover. Na de oplevering van het finale wisselstuk en het toevoegen van 30 chloortabletten zag ons zwembadwater er weer zwembad blauw uit. Een kleur die elke zwmembadhouder doet trillen op zijn gebronsde kuiten. Zo konden we voor de volle 100% genieten van het beste zwemweer sinds de financiële crisis ons landje overtrok.

Mijn zwangere vrouwtje kon wel een stevige plons gebruiken, alsook verre en minder verre familieleden, om onze bevriende kennisen niet te vergeten. Wat zeg ik, zelfs mijn sympathieke collega's kwamen ons water vervuilen.



Ik verdenk de Stijn (de middelste op de foto) ervan zijn behoefte in onze filter te hebben gedaan, de smeerlap. Het water ziet er sinds zijn bezoek weer zo groen uit zoals toen die kudde runderen aanspoelde.

2 opmerkingen:

moes zei

en ik was 'ginds'
thx, kis!
xxx

moes zei

'kid'
bedoelde ik