zondag 12 april 2009

Krijglijst

Vandaag ben ik jarig. But no worries, of je het nu dertiger of oude zak noemt, stressen is overbodig. Het hele gebeuren valt al bij al best wel mee. Het enigste waar je op moet letten, is dat je je op de goede kanten van het verhaal moet focussen. Mannen worden nu eenmaal knapper, naarmate ze ervaring opdoen. Dikken bal!


Ik kreeg voor mijn verjaardag, via allerhande media (postpaket, mail, geile briefkaart, sms, voicemail, telefoon, FB, oraal oftewel gewoon via conversatie), geweldige steunbetuigingen. En dat hielp. Kijk maar eens naar een greep uit mijn geweldige krijglijst:
  • Optreden van ronald goedemondt in Mol city
  • Verrassingsetentje
  • De laatste 30 dagen van mijn jeugd iedere dag een leuke attentie. Vb: glijmiddel, rode oortjes, ...
  • Paasbrunch a volonté
  • Bbq aankoopschijf
  • Cocabladen uit Zuid-Amerika
  • Uitschuifbare ladder, om zeker in die hogere sferen te geraken

7 opmerkingen:

chateaubrys zei

Nog 'n dikke proficiat!

Muggenbeet zei

proficiat Frank... zelf zit ik al op de volgende tram... maar ook daar is het nog best plezant.

Bloem zei

Fijne verjaardag gewenst!!! Dertig worden vond ik heerlijk! Maar ik trek me op aan muggenbeet ... die tram staat mij bijna te wachten ;)

SARAenDANIEL zei

Proficiat!

En dat gedoe van oude zak... 't Is allemaal waar :-p

Moosability zei

bedankt allemaal

Anoniem zei

HAPPY BIRTHDAY! Op naar de 4... ;-)
Evi, Sven en León

gilain zei

Ge hebt mijn cadeautje nog niet eens gehad! Als ge het al wilt weten, zeg mij het dan. Anders hou ik het geheim tot ik terug ben. Tip: het is iets van Argentinië:D.
Nogis ne gelukkige!
PS: als ge nog coca bladeren wilt: ik heb er ook nen hoop van