woensdag 15 april 2009

Groetjes uit de buik

Mijn vrouwtje ziet er geweldig uit. Het tweede semester van de zwangerschap is net aangebroken en alles verloopt naar wens. Nu haar buikje stillekes aan een bolletje begint te vormen, kan ze vollen tube paraderen met haar zwangerschapskledij. En ze dat is leuk. Ze staat er dan ook geweldig mee, alle toeters en babybellen zijn aanwezig.


De kleine heeft het ook naar zijn/haar zin. Toen ik onlangs mijn oor op Tinte haar buik legde, hoorde ik de kleine roepen van: 'Dat is hier mega plezant! Ik heb het mega naar mijn zin. Groetjes uit de buik'

Toch even opletten geblazen, want het zwanger zijn blijkt aanstekelijk te zijn. Als dat maar goed komt.

3 opmerkingen:

Tinte zei

Hey ventje, mercie voor de lieve post! Het is wel het tweede trimester ipv semester :-)
Dikke x, je tinte

Anoniem zei

Keigrappig! Ook het feit dat ik er keimarginaal op sta met mijn legging en mijn sokjes eronder, totally not fashionable!

Ah en no worries, het komt wel goed met ons, het is gewoon een zwangerschap op zeeer lange termijn.

Greetz,

Olcay

moes zei

ze blijft stralen, dat vrouwke!