dinsdag 17 augustus 2010

Marktrock 2010

Het nieuwe Marktrock concept is zeker niet slecht. Gratis en degelijke Belgische artiesten gaan er altijd in. Alleen jammer dat ze er zo nodig het Belgische weer nog eens bij moesten doen.

Ze zouden het zonder problemen Drashrock kunnen noemen. Het was echt zeikweer en dat de hele tijd. Ik had dan nog eens de geniale inval om met de fiets te gaan.

Goed nat kwam ik aan in Leuven en het is er niet beter op geworden. Na school is cool, the customs en the van jets gaf ik er de brui aan. Lekker door den drash naar huis. Dan stak het vrouwtje lekker alles in de was, dan kon ik een lekker warm badje pakken. Volgende keer toch best die gsm eerst uit mijn broek halen, vooraleer die te wassen ;) Van een natte zondag gesproken.

3 opmerkingen:

yab zei

Wij hebben er al na Customs de brui aan gegeven. Ik was nog half ziek en foto's nemen in zo'n rotweer is niet plezant.

Muggenbeet zei

Ben ook blij dat de te-betalen-versie-met-veel-te-veel-volk verleden tijd is.

Moosability zei

ben eindelijk opgedroogd. ondertussen ongeveer hetzelfde artikel op leveninleuven gezet :D