donderdag 1 mei 2008

Lars and the real girl

Gisteren heb ik samen met mijn vrouwtje naar een film gekeken. Lars and the real girl is een beetje een vreemde, maar aangrijpende film over Lars en zijn ongewone relatie.


Lars is niet zo een knuffelaar, hij is veel liever alleen. Op een bepaalde dag haalt hij een vriendin in huis. Bianca is een sexpop die hij via het internet bestelde. Lars is niet op zoek naar sex, eerder naar een diepe gevoelige relatie. En hij heeft geluk, want in zijn fantasie leeft ze ook echt.

Het leuke van de film is dat heel het dorp het spelletje gewoon meespeelt. Via zijn Bianca komt Lars weer onder de mensen en kan hij het verleden een plaats geven. Toch straf dat je op zo een korte tijd sympathie voor een sexpop kan krijgen.

Voor de geïnteresseerden, Lars bestelde Bianca van realdoll.com.

Deze film past goed in het rijtje van Napoleon Dynamite en He was a quiet man.

5 opmerkingen:

[muggenbeet] zei

dit is een heel mooie en lieve pop, ze lijkt zelfs echter als veel plasti-wijver.

Margo zei

Hebben ze dat ook in mannelijke exemplaren? Ik moet dat hebben! :-)
'k Zou dat wel eens willen uittesten, zo ne plastieken vent in huis, treffelijk voorzien van oren en poten.
Ja, 'k hoor het u al zeggen: "maar Margo kind, 't is film hé".

jeroen zei

Die film wil ik precies ook wel eens zien

Frank zei

@jeroen juweeltje
@margo de website om uw ideale partner te bestellen staat erop.
@muggenbeet Ik zie dat gij al een bestelling hebt geplaatst.

moes zei

maar nee, dat bestaat in 't echt ook , ga maar eens kijken op blog 28 february van sensotheque.blogspot.com
een filmpje van youtube